02142214

جدول اشتال تیرآهن و نحوه خواندن آن

جدول اشتال تیرآهن های فولادی بهترین منبع برای اطلاع از وزن و مشخصات مقطع آن‌ها است که هم برای تولیدکنندگان و هم برای مهندسان حوزه ساخت و ساز بسیار مفید و کاربردی است. اینکه چگونه از این جدول استفاده کنیم و نحوه صحیح دریافت اطلاعات از آن را در این مقاله آموزش خواهیم داد. مشاهده قیمت تیراهن.    

جدول اشتال تیرآهن

جدول اشتال تیرآهن همه اطلاعات این مقطع فولادی را در کنار هم جمع می‌کند تا روند بررسی و انتخاب آن‌ها را برای مهندسان و فعالان حوزه فولاد آسان‌تر کند. این اطلاعات شامل سایز، ابعاد، طول، وزن تیرآهن و مشخصات فیزیکی و مکانیکی تیرآهن ها است و مهندسان با داشتن اطلاعاتی مانند سطح مقطع، تیرآهن مورد نظر خود را پیدا می‌کنند. این اطلاعات ثبت‌شده در جدول اشتال، از استاندارد DIN آلمان گرفته‌شده است و مشخصاً هرچه ویژگی‌های محصول خریداری‌شده به اعداد این جدول نزدیک‌تر باشد، کیفیت محصول نیز بهتر خواهد بود.

  راهنمای حروف جدول اشتال تیرآهن راهنمای حروف جدول اشتال تیرآهن     جدول اشتال تیراهن های IPE  و IPB را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

جدول اشتال تیر I باریک با لبه هاي موازي، ردیف IPE گرم نورد شده طبق 1025 D (تیرآهن معمولی)

برای دانلود یا مشاهده تصویر کامل جدول زیر اینجا کلیک کنید. جدول اشتال تیرآهن معمولیجدول اشتال تیرآهن معمولی (ادامه تصویر)    

جدول اشتال تیر I پهن با لبه هاي موازي ردیف HE-A_IPBL طبق 1025 DIN (تیرآهن هاش سبک)

برای دانلود یا مشاهده تصویر کامل جدول زیر اینجا کلیک کنید. جدول اشتال تیرآهن هاش سبکجدول اشتال هاش سبک    

جدول اشتال تیر I پهن با لبه هاي موازي ردیف HE-B_IPB v طبق 1025 DIN (تیرآهن هاش سنگین )

جدول اشتال تیرآهن هاش سنگین جدول اشتال هاش سنگین جدول اشتال تیرآهن به صورت pdf ازینجا قابل دانلود است.
اشتراک گذاری مقاله
دیدگاه شما چیست؟ برای ما بنویسید.