02142214

مشخصات توری حصاری

توری حصاری یکی از ابتدایی ترین انواع فنس است که از سیم مفتول ساخته میشود. این توری را می توان از فولاد گالوانیزه یا فولاد ضد زنگ و حتی روکش پی وی سی تهیه کرد. توری حصاری از مصارف مسکونی تا مصارف صنعتی کاربردهای بسیاری دارد. بسته به نوع و کیفیت آن قیمت توری حصاری متفاوت خواهد بود. برای خرید توری حصاری لازم است ابتدا با انواع آن آشنا شوید، سپس نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

 

توری حصاری

 

انواع پوشش توری حصاری

یکی از مهمترین مواردی که هنگام تهیه انواع توری فلزی باید به آن توجه شود نوع "پوشش" سیم است. چهار نوع اساسی برای پوشش فنس وجود دارد:

 

توری حصاری گالوانیزه

توری حصاری گالوانیزه شامل دو نوع GBW (Galvanized before welding) و GAW (Galvanized before welding) می باشد.

 

(GBW) توری حصاری گالوانیزه قبل از جوش

گالوانیزه قبل از جوش و گالوانیزه قبل از بافت:  در این مورد، از سیم گالوانیزه برای تولید مش استفاده می شود.

الف) محصولات جوش داده شده - پوشش روی در طی فرآیند جوشکاری سوخته می شود. نقاط جوش داده شده که سیمهای افقی و عمودی از آن عبور می کنند بدون حفاظ بوده و در معرض زنگ زدگی و خوردگی قرار می گیرند. در هوای مرطوب، رطوبت تمایل به جمع شدن در نقطه اتصال را دارد و روند زنگ زدگی و خوردگی را تسریع می‌بخشد. این نکته را باید در نظر داشته باشید که این موارد دارای طول عمر محدودی هستند. مواد فنس جوش داده شده GBW نسبتاً ارزان و سودمند هستند.

ب) محصولات بافته شده (پرسی) - اینها هیچگونه مناطق جوش داده شده ای ندارند و به همین دلیل آسیب پذیری کمتری دارند. فنس‌های سنگین تر طول عمر بالاتری دارند، به ویژه آنهایی که گالوانیزه رده 3 هستند.

 

(GAW) توری حصاری گالوانیزه بعد از جوش

گالوانیزه پس از جوش و گالوانیزه پس از بافت : پس از فرآیند جوشکاری یا بافندگی،  فنس‌ها گالوانیزه می شوند.

در این حالت مش را وارد حمام روی مذاب میکنند. این محصولات به شدت در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می شوند. این مقاطع دارای طول عمر بسیار بیشتر از طول عمر همان محصولات با روکش GBW است. این فنس‌ها در نگاه اول بسیار گران هستند. اما با درنظر گرفتن دوام آنها میتوان فهمید که هزینه مناسبی دارد. این فنسها برای استفاده در مناطقی که رطوبت وجود دارد، ایده آل هستند.

 

PVC توری حصاری با روکش

جوش داده شده و بافته شده با وینیل : فنس پوشش داده شده با وینیل پس از فرآیند جوشکاری یا بافندگی با پلی استر یا PVC روکش می شوند.

رایج ترین رنگ مورد استفاده در این نوع سیاه و سبز است. همانند محصولات GAW ، پوشش وینیل  کاملاً حصاری را پوشانده و آن را در برابر زنگ زدگی و خوردگی می کند. علاوه بر مقاومت دربرابر خوردگی خوب، این مشها ظاهر زیبایی نیز دارند. مانند هر محصول ، این توری هم دارای گریدهای مختلفی است. وینیل به راحتی بریده می شود و پس از آن می توانید سیم را با انگشتان خود جدا کنید. گریدهای با کیفیت‌تر، روکش وینیل دارند که به سیم محکم پیوند خورده و در برابر خراشیدن حتی با چاقو مقاومت می کند.

 

SS پوشش

این پوشش (stainless steel) شامل توری با جنس استنلس استیل و آلیاژهای دیگر است. توری حصاری استنلس استیل شاید گرانترین و خاص ترین نوع توری موجود در بازار باشد. آنها در برابر زنگ زدگی، خوردگی و سایر عوامل استرس زا محیطی بسیار مقاوم هستند. مشهای جوش داده شده استیل ، عمر طولانی تری داشته و به عنوان نرده در مناطق ساحلی استفاده می شوند. از دیگر آلیاژهای توری حصاری میتوان به مس نیز اشاره کرد.

 

کاربرد توری حصاری

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای توری حصاری ، مصارف امنیتی و مراکز نظامی است. از این توری به عنوان حصار امنیتی یا به عنوان دیواربرای امنیت در مکانهای صنعتی ، تجاری یا مسکونی می‎توان استفاده کرد. بیشتر منازل مسکونی، از این نوع فنس برای تأمین امنیت محل زندگی خود و همچنین ارائه ظاهر زیبا به فضای بیرونی استفاده می کنند. فنس مصرفی برای موارد  امنیتی، سوراخ هایی با اندازه های مختلف از حدود 5 الی 6 میلی متر تولید می‌شوند.

یکی دیگر از کاربردهای این توری ، ساخت قفس حیوانات  است.  این مش لبه های تیز ندارد و در سوراخ با سایزهای مختلف ساخته میشود. به همین دلیل ازاین قطعه به عنوان فنس ایمن برای حیوانات استفاده میکنند.

این فنس بهترین مورد برای حصارکشی باغ است.

موارد بسیار پرکاربرد این مقطع، شامل راه‌آهن، فرودگاه، ورزشگاهها و شهربازی می‎باشد.

 

خرید توری حصاری

با توجه به کاربردهای مختلفی که توری مذکور دارد انواع مختلفی از آن را در بازار میتوانید خریداری کنید. برای این کار لازم است شما نیاز خود را شناسایی کنید تا در انتخاب آن دچار اشتباه نشوید، لذا جهت خرید توری حصاری توصیه میکنیم به نکات مهم توجه فرمایید و سپس با متخصصان مجرب مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

هنگام خرید توری حصاری به نکات مهمی باید توجه کنید

  • اهمیت زیبایی
  • برای چه موردی استفاده خواهد شد
  • هزینه، نکته قابل توجه در هزینه، این است که چه هدفی دارید. آیا فقط هزینه کم برایتان اهمیت دارد یا دوام و پایداری آن مهمتر است. در این صورت در هزینه‌های آتی صرفه جویی خواهد شد.
  • محصول مورد نظر خروجی کدام کارخانه است. این عامل مستقیما روی کیفیت تاثیرگذار است.
  • این محصول با چه روشی ساخته شده است. جوشی یا بافت.
  • در نهایت انتخاب ماده‌ای است که این توری از آن ساخته شده است.
 

قیمت توری حصاری

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت توری حصاری با کارشناسان فولاد ایرانیان تماس حاصل فرمایید. با انجام این کار ضمن دریافت قیمت، از نحوه خرید و شرایط حمل و بارگیری نیز اطلاعات کسب کنید.

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای فولاد ایرانیان

اشتراک گذاری مقاله
دیدگاه شما چیست؟ برای ما بنویسید.